Szczęśliwa Trzynastka - nauczanie eksperymentalne w 13 publicznych szkołach podstawowych w Wałbrzychu
Projekt dofinansowany ze środków Funduszy Europejskich
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Wartość projektu: 4 710 505,80 zł
Kwota dofinansowania: 4 391 805,80 zł
Prezes Zarządu
Mariola Kruszyńska
tel. 7484292133
e-mail: mariola@fee.org.pl
aktualności
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZK/4/13SZKOL/II/2020
19.02.2020
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZK/4/13SZKOL/II/2020
PRZETARG NIEOGRANICZONY
prowadzony zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm)
na dostawy pn.: „Zakup wyposażenia – pomocy dydaktycznych – do pracowni przyrodniczych z zakresu nauk: biologia, chemia, fizyka i geografia” w ramach projektu: „Szczęśliwa Trzynastka – nauczanie eksperymentalne w 13 szkołach podstawowych w Wałbrzychu”
Szanowni Państwo,
informujemy, że w wyniku przetargu zostały złożone oferty:
1) Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.
2) Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o. w Nysie
3) GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk
4) PHU BMS Sp.j. Z. Bielecki
5) ABC Szkoły Sławomir Śliwiak
6) Grupa Invest Sp. z o.o.
7) Educarium Sp. z o.o.
8) Nowa Szkoła Sp. z o.o.
9) Tesora Marzena Paczyńska
Złożone oferty zostaną poddane weryfikacji formalnej i merytorycznej.
Szczegółowe informacje dotyczące złożonych ofert znajdują się w załączonym dokumencie - zawiadomienie o złożonych ofertach.
Zamawiający informuje, że pkt 15.4.1) a) SIWZ opisujący zawartość oferty wyraźnie określa, iż kompletna oferta składana za pośrednictwem miniPortalu, musi zawierać sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną: Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej IDW, Tabelę cen, zgodnie z Załącznikiem nr 1A do niniejszej IDW, Wykaz cen na formularzu w pliku xls dla składanych przez Wykonawcę z części.
Istnieje możliwość dodania takiego podpisu do pliku xls, a instrukcja znajduje się na na oficjalnej stronie Microsoft pod adresem: https://support.office.com/pl-pl/article/dodawanie-i-usuwanie-podpisu-cyfrowego-w-plikach-pakietu-office-70d26dc9-be10-46f1-8efa-719c8b3f1a2d#__toc311526850
Wobec powyższego prosimy o przesyłanie wyłącznie podpisanych elektronicznie plików xls odnoszących się do tych części zamówienia na, które chcą Państwo składać oferty.
W związku z tym, że odpowiedź ta jest jedynie wyjaśnieniem wątpliwości Wykonawcy, które nie spowodowało zmiany treści SIWZ Zamawiający nie dokonuje przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert.
Szanowni Państwo,
W dniu 06.04.2020 roku o godzinie 11:00 zostaną oficjalnie otwarte oferty poprzez komunikator internetowy Skype. Prosimy o wyszukanie osoby: Mariola Kruszyńska (nazwa użytkownika Skype - live:.cid.3b0e4bc67347c64a)
Prosimy o dołączenie do grupy - otwarcie ofert 11.00.
Zainteresowanych zapraszamy na oficjalne otwarcie ofert w dniu 06.04.2020 na godz. 11:00.
Zamawiający informuje, że w obliczu ogłoszonego stanu epidemiologicznego wprowadzonego ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2020 r., Poz. 374) oraz niemożnością realnego uczestniczenia w procesie otwarcia ofert z związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusowi oraz pracy zdalnej pracowników zleconej na podstawie art. 3 wspomnianej ustawy - termin składania ofert został przesunięty do dnia 6 kwietnia 2020 r.
Dodatkowo w związku z powyższym została przekazana Opiekunowi Projektu informacja, że termin realizacji zamówienia objętego projektem zostanie przedłużony do dnia 31.08.2020 r.
W dniu 20.03.2020 r. Zamawiający przekazał informację o sprostowaniu do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej o przesunięciu terminu składania ofert oraz o zmianie ostatecznego terminu realizacji zamówienia objętego projektem.
Pytania do przetargu:1) Pytanie z dn. 27.02.2020
Wyposażenie część 4 - pomoce dydaktyczne do pracowni geograficznej
Lp. 19 - Mapa ścienna - Świat polityczny - ścienna polityczna mapa świata (aktualizacja 2017). Możliwość powieszenia na ścianie. Skala 1:2200000; wymiary: 200x150cm - mapa o podanej skali nie jest dostępna, czy zamawiający dopuszcza mapę o podanych wymiarach w skali 1:22000000 ?
Lp. 32 - Mapa ścienna Świata - fizyczna - fizyczna mapa ścienna świata, zawiera m.in.: granice i stolice państw, ilość mieszkańców, pustycznie, lodowce i lądolody, szczyty i wulkany, wodospady, głębokości, mapy biegunów. Oprawiona w rurki z tworzywa sztycznego, możliwość powieszenia na ścianie na dołączonym sznurku. Skala 1:2000000; wymiary: 190x130cm - mapa o podanej skali nie jest dostępna, czy zamawiający dopuszcza mapę o podanych wymiarach w skali 1:20000000 ?
Odpowiedź z dn. 28.02.2020
Lp.19 - Zamawiający dopuszcza mapę w skali 1:22000000 - z zachowaniem wskazanych wymiarów 200x150cm
Lp.32 - Zamawiający dopuszcza mapę w skali 1:20000000 - z zachowaniem wskazanych wymiarów 190x130cm
Ponadto, dopuszcza się 15% tolerancji (+ lub -) w zakreie parametrów gabarytowych wszystkich produktów lub zestawu produktów przedstawionych w wykazie cen.
2) Pytanie z dn. 05.03.2020
Wyposażenie część 1 - pomoce dydaktyczne do pracowni biologicznej
Lp. 10 - Modele zwierząt - szkielety - w opisie produktu są wyszczególnione szkielety zwierząt (łącznie 5 szt.). W rubryce ilość, dla poszczególnych szkół widnieje ilość 5 - czy w takim przypadku należy wycenić pięć kompletów (w każdym komplecie znaduje się 5 sztuk szkieletów) czy jeden komplet, w którym znajduje się 5 sztuk szkieletów ?
Odpowiedź z dn. 05.03.2020
Lp.10 - precyzując: jest to 1 komplet, w którym znajduje się 5 różnych szkieletów zwierząt - jednostą miary w tej pozycji jest ilość sztuk.
3) Pytanie z dn. 06.03.2020
Wyposażenie część 2 - pomoce dydaktyczne do pracowni chemicznej
Lp. 38 - Fartuch laboratoryjny - proszę o doprecyzowanie czy zamawiający wskazał ilość sztuk czy zestawów skłądających się z 10 fartuchów.
Odpowiedź z dn. 06.03.2020
Lp.38 - precyzując: w pliku omyłkowo pojawiła się informacja o zestawie, fartuchy laboratoryjne wskazane są w preferowanej ilości sztuk - nie w zestawie.
1. UWAGA: W związku z zauważoną nieścisłością przez jednego z potencjalnych Oferentów (który zadał pytanie z dnia 5.03.2020 r.) w dniu 5.03.2020 r. Zamawiający zmienił oznaczenia ilości dot. Wyposażenia część 1 - pomoce dydaktyczne do pracowni biologicznej w pozycji nr 10 - Szkielety zwierząt - modele w pliku o nazwie Wykaz cen cz. 1 biologia .
W związku z tym, że dokonana zmiana odnosi się tylko do jednej pozycji w tylko jednej z części zamówienia Zamawiający nie zmienia terminu składania ofert.
1. UWAGA: W związku z zauważoną nieścisłością przez jednego z potencjalnych Oferentów (który zadał pytanie z dnia 6.03.2020 r.) w dniu 6.03.2020 r. Zamawiający zmienił oznaczenia ilości dot. Wyposażenia część 2 - pomoce dydaktyczne do pracowni chemicznej w pozycji nr 38 - Fartuch laboratoryjny - w pliku o nazwie Wykaz cen cz. 2 chemia.
W związku z tym, że dokonana zmiana odnosi się tylko do jednej pozycji w tylko jednej z części zamówienia Zamawiający nie zmienia terminu składania ofert.
Niniejsze postępowanie przetargowe prowadzone jest przez Fundację Edukacji Europejskiej – Beneficjenta Projektu pn. „Szczęśliwa Trzynastka – nauczanie eksperymentalne w 13 szkołach podstawowych w Wałbrzychu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, dla którego została podpisana w dniu 11.04.2019 r. Umowa o dofinansowanie Projektu nr RPDS.10.02.04-02-0009/18-00 w ramach osi priorytetowej X Edukacja, Działanie 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej, ponadgimnazjalnej – ZIT AW.
Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej – 14.02.2020 r.
Data publikacji ogłoszenia w Dzienniku Unii Europejskiej – 19.02.2020 r. – numer ogłoszenia - 2020/S 035-082377
Termin składania ofert do dnia 23 marca 2020 o godz. 10:00
Identyfikator postępowania - 5013cf88-1ca6-4bcb-89a3-01a21e838e64
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Załączone dokumenty:
- CZ III OPZ [543 KB]
- JEDZ w formacie pdf [81 KB]
- JEDZ w formacie xml [127 KB]
- Klucz publiczny [1 KB]
- Publikacja TED.pdf [146 KB]
- SIWZ_CzI FEE.pdf [1,6 MB]
- SIWZ_CZII Wzór umowy.doc [330 KB]
- Wykaz cen cz. 1 biologia - AKTUALIZACJA 05.03.2020 [81 KB]
- Wykaz cen cz. 2 chemia - AKTUALIZACJA 06.03.2020 [76 KB]
- Wykaz cen cz.3 fizyka [119 KB]
- Wykaz cen cz. 4 geografia [64 KB]
- Załączniki ofertowe [584 KB]
- Sprostowanie TED z dnia 02.03.2020 [74 KB]
- SIWZ AKTUALIZACJA 20.03.2020 [1,5 MB]
- TED SPROSTOWANIE 20.03.2020 [71 KB]
- Wykaz cen cz. 1 biologia [81 KB]
- Wykaz cen cz. 2 chemia [76 KB]
- ZK/4/13SZKOL/II/2020 zawiadomienie o złożonych ofertach 06.04.2020 [544 KB]