Nowy Żłobek w Strzegomiu
Projekt dofinansowany ze środków Funduszy Europejskich
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Wartość projektu: 2 802 437,30 zł
Kwota dofinansowania: 2 375 637,30 zł
aktualności
Ogłoszenie naboru na 12 etatów opiekunki w żłobku
21.02.2019Ogłoszenie rekrutacji 21.02.2019 zbieramy CV do 04.03.2019 do godz. 10:00, rozmowy kwalifikacyjne 04.03.2019 godz. 13:00.
Rekrutacja kadry w Żłobku przy ul. Kościuszki 51 w Strzegomiu - na stanowisko opiekunki/opiekuna dziecięcego (12 etatów)
Wymagania podstawowe zgodnie z obowiązującymi przepisami:
zgodnie z ustawą z dnia 4.II.2011r o opiece nad dziećmi w wieku do 3 lat z późniejszymi zmianami - wykształcenie: pielęgniarka, położna, opiekunka dziecięca, nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego.
Osoba nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
Obowiązki na stanowisku pracy
- zapewnienie opieki i bezpieczeństwa dzieciom,
- zaspokajanie potrzeb dzieci i ich usamodzielnianie,
- wspomaganie rozwoju dzieci,
- zgłaszanie niepokojących objawów u dzieci,
- eliminowanie uszkodzonych zabawek,
- pomoc w organizowaniu dzieciom wypoczynku w sakach i na świeżym powietrzu,
- utrzymywanie czystości pomieszczeń,
- pomoc przy karmieniu dzieci,
- pomoc przy ubieraniu i rozbieraniu dzieci,
- pomoc przy czynnościach higienicznych,
- przygotowanie sypialni do leżakowania,
- wietrzenie sal i sprawdzanie temperatury pomieszczeń,
- odbieranie i odnoszenie bielizny do prania,
- przestrzeganie warunków sanitarno – epidemiologicznych oraz przepisów bhp i p.poż.
- przestrzeganie zasad współżycia społecznego,
- znajomość zasad i metod pracy, rzetelne wykonywanie obowiązków,
- dbałość o wyposażenie,
- przestrzeganie zasad HACCP i GMP/GHP,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- budowanie pozytywnego wizerunku placówki
Dokumenty rekrutacyjne: CV wraz z listem motywacyjnym (skierowanym do Prezesa Zarządu Fundacji Edukacji Europejskiej w Wałbrzychu), należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta w siedzibie Gminy Strzegom przy ul. Rynek 38 w Strzegomiu w godzinach 08:00-14:00. Do dokumentów należy załączyć również potwierdzenie spełnienia wymogów wymienionych powyżej (kopię dyplomu, certyfikaty, uprawnienia itp.). Dokumenty proszę składać do dnia 04.03.2019 do godziny 10:00. Otrzymane dokumenty zostaną zweryfikowane pod kątem spełniania kryteriów podstawowych. Z wybranymi osobami odbędą się rozmowy kwalifikacyjne.
Dokumenty rekrutacyjne osób nie wybranych do pracy ze względów bezpieczeństwa danych osobowych zostaną protokolarnie zniszczone.