Fundusz Toyoty
Laureaci IV edycji Funduszu Toyoty
17.12.2013Poniżej przedstawiamy listę laureatów IV edycji konkursu "Dobre pomysły zmieniają nasz świat" w ramach Funduszu Toyoty. Dotacje zostały przyznane zgodnie z regulaminem przez Komisję Dotacyjną pod kierownictwem - p. Takeshi Motoyoshi - Koordynatora Wykonawczego ds Personalnych i Administracji TMMP. Niżej wymienione projektu będą realizowane w okresie styczeń - czerwiec 2014r. W styczniu planowana jest uroczystość podsumowania III edycji Funduszu Toyoty oraz prezentacja zwycięskich projektów w ramach IV edycji. Tradycyjnie ww. uroczystość odbędzie się w siedzbie partnera konkursu - Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu.
LISTA RANKINGOWA IV EDYCJA FUNDUSZU TOYOTY
1/ Stowarzyszenie "Drzwi Otwarte" w Wałbrzychu.
- projekt: "Szlak przeszłości geologicznej ziemi wałbrzyskiej - etap I Góra Chełmiec"
- 435 punktów
- dotacja: 8.896,00 zł
2/ Zespół Szkolno - Przedszkolny w Boguszowie - Gorcach.
- projekt: "Sprawny Maluch
- 415 punktów
- dotacja: 6.300,00 zł
3/ Miejska Szkoła Podstawowa w Jedlinie Zdrój.
- projekt: "Park Nauki i Zabawy przy Miejskiej Szkole Podstawowej w Jedlinie Zdroju"
- 385 punktów
-dotacja: 5.370,00 zł
4/ Zespół Szkół Politechnicznych "Energetyk".
- projekt: "Parkour przy Zespole Szkół Politechnicznych w Wałbrzychu"
- 345 punktów
dotacja: 9.920,00 zł
5/ Instytut Badania Kompetencji w Wałbrzychu
- projekt: "Siłownia plenerowa przy ul. Moniuszki w Wałbrzychu"
- 252 punkty
- dotacja: 6.200,00 zł
6/ Stowarzyszenie Klu Piłkarski KP "Gwarek" Wałbrzych.
- projekt: "Ścieżka zdrowia - miejscem aktywnego wypoczynku"
- 222 punkty
- dotacja: 8.320,00 zł
Projekty z pozycji 1-4 otrzymały dotacje w wysokości wnioskowanej, natomiast z poz. 5-6 nieznacznie pomniejszonej. Łączna wartość przyznanych dotacji na realizację projektów w 2014r wynosi 45.006,00 zł
Operator Funduszu Toyoty - Fundacja Edukacji Europejskiej w Wałbrzychu będzie kontaktowała się z laureatami konkursu w sprawie podpisania umowy i przekazania przyznanych dotacji.