aktualności
Rekrutacja uzupełniająca do Żłobka w Jedlinie-Zdroju
12.05.2021Zachęcamy do składania dokumentów do przyjęcia dziecka do Żłobka w Jedlinie-Zdroju przy ul. Słowackiego 5.
Prosimy do dokładne zapoznanie się z regulaminem rekrutacji.
Planowana ilość wolnych miejsc w placówce od 01.09.2021 wynosi: 13 – dla dzieci w wieku od 1 r.ż. do 3 r.ż.
Dokumenty można składać w okresie: 17.05.2021 - 14.06.2021 w siedzibie Żłobka Miejskiego w Jedlinie-Zdroju przy ul. Słowackiego 5 w godzinach 13:00-15:00
Na zestaw dokumentów rekrutacyjnych składa się deklaracja uczestnictwa z załącznikami dot. RODO oraz z załącznikami uczestnika o których mowa w deklaracji, tj.:
- zaświadczenie od pracodawcy potwierdzające przebywanie na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim, wychowawczym (jeśli dotyczy);
- zaświadczenie od pracodawcy potwierdzające zatrudnienie (jeśli dotyczy);
- zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy potwierdzające rejestrację jako osoba bezrobotna (jeśli dotyczy);
- zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające status osoby bezrobotnej (jeśli dotyczy);
- kopię orzeczenia o niepełnosprawności rodzica (jeśli dotyczy);
- kopię orzeczenia o niepełnosprawności zgłaszanego dziecka (jeśli dotyczy).
Harmonogram realizacji rekrutacji:
1. Składanie dokumentów: 17.05.2021-14.06.2021
2. Weryfikacja i wzywanie do uzupełnienia: 14-18.06.2021
3. Ogłoszenie listy: 22.06.2021
Załączone dokumenty:
- Jedlina - Regulamin Rekrutacji z dn.12.05.2021 [417 KB]
- Jedlina - Deklaracja 05.2021 [306 KB]