aktualności
Rekrutacja uzupełniająca do Żłobka Samorządowego nr 8 w Wałbrzychu - na listę rezerwową
16.09.2020Zapraszamy do składania dokumentów.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem rekrutacji.
Dokumenty można składać od 16 do 30 września 2020
=> w wersji papierowej w siedzibie żłobka – ul. Sosnowa 25A w Wałbrzychu w godzinach 10:00-14:00
lub
=> drogą elektroniczną na adres: sekretariat@fee.org.pl (skan podpisanych dokumentów). Dokumenty składane drogą elektroniczną powinny być czytelnym skanem podpisanych oryginałów.
Poza standardowym kompletem dokumentów przyjmowanych w ramach rekrutacji będą Państwo zobowiązani do załączenia dokumentów wymaganych Zarządzeniem Prezydenta Miasta Wałbrzycha w sprawie wznowienia działalności placówek w okresie panowania pandemii covid-19.
Wszystkie dokumenty wysyłane drogą elektroniczną będą musiały zostać dostarczone w wersji oryginalnej najpóźniej w momencie podpisywania umowy.
Na zestaw podstawowych dokumentów rekrutacyjnych składają się:
1/ Zaktualizowany wzór deklaracji i zgłoszenia dziecka - od 01.01.2020 r. - podstawowy dokument zawierający informacje o rodzicach i dziecku. Proszę wypełniać dokument drukowanymi literami i zwrócić szczegolną uwagę na konieczność dołączenia wymaganych załączników
2/ Obowiązek informacyjny - niezbędny dokument związany z ochroną oraz przetwarzaniem danych, zgodnie z RODO.
3/ Zgoda na przetwarzanie danych szczególnej kategorii - niezbędny dokument związany z ochroną oraz przetwarzaniem danych, zgodnie z RODO.
4/ Oświadzenie - rekrutacja - covid - niezbędny dokument związany z ochroną oraz przetwarzaniem danych, zgodnie z RODO.
Harmonogram realizacji rekrutacji:
=> składanie dokumentów od 16 do 30 września 2020
=> weryfikacja, wzywanie do uzupełnień i uzupełnienia 01-09.10.2020
=> ogłoszenie list do 12.10.2020 po godzinie 17:00