aktualności
Rekrutacja uzupełniająca do Żłobka Samorządowego nr 7 w Wałbrzychu
10.08.2020Zapraszamy do zgłaszania dzieci do żłobka przy ul. Truskawieckiej 21 w Wałbrzychu. Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem rekrutacji.
Dokumenty można składać od 12 do 26 sierpnia 2020
=> w wersji papierowej w siedzibie żłobka – ul. Truskawiecka 21 w Wałbrzychu w godzinach 10:00-14:00
lub
=> drogą elektroniczną na adres: sekretariat@fee.org.pl (skan podpisanych dokumentów). Dokumenty składane drogą elektroniczną powinny być czytelnym skanem podpisanych oryginałów.
Poza standardowym kompletem dokumentów przyjmowanych w ramach rekrutacji będą Państwo zobowiązani do załączenia dokumentów wymaganych Zarządzeniem Prezydenta Miasta Wałbrzycha w sprawie wznowienia działalności placówek w okresie panowania pandemii covid-19.
Wszystkie dokumenty wysyłane drogą elektroniczną będą musiały zostać dostarczone w wersji oryginalnej najpóźniej w momencie podpisywania umowy.
Harmonogram realizacji rekrutacji:
=> składanie dokumentów od 12 do 26 sierpnia 2020
=> weryfikacja, wzywanie do uzupełnień i uzupełnienia od 27.08 do 03.09
=> ogłoszenie list 03.09 po godzinie 17:00
Załączone dokumenty:
- Regulamin rekrutacji - aktualizacja od 22.06.2020 [440 KB]
- Deklaracja uczestnictwa i zgłoszenie dziecka [130 KB]
- Obowiązek informacyjny RODO [126 KB]
- Zgoda na przetwarzanie danych szczególnej kategorii [123 KB]
- Oświadczenia - covid 19 [22 KB]
- Zaświadczenie od pracodawcy - covid 19 [227 KB]