aktualności
Dodatkowy nabór kadry pracowniczej do żłobka w Strzegomiu - konserwator
10.12.2019
Rekrutacja kadry do Żłobka nr 2 przy ul. Jeleniogórskiej 19 w Strzegomiu - na stanowisko konserwatora (0.5 etatu) - wciąż trwa !
Termin naboru na stanowisko konserwatora został przedłużony.
Wymagania podstawowe zgodnie z obowiązującymi przepisami: Pracowitość, dokładność, umiejętność obsługi urządzeń elektrycznych, mechanicznych podstawowych narzędzi budowlanych. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Konserwatora, Osoba nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne. Spełnianie wymogów zgodnie z zapisami Ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. 2011 Nr 45 poz. 235) dotyczących wymagań osób pracujących z dziećmi.
Obowiązki na stanowisku pracy m.in.: utrzymanie terenu żłobka w czystości i należytym porządku; pielęgnacja zieleni na terenie żłobka; wykonywanie przeglądów, konserwacji, dokonywanie napraw sprzętu i urządzeń stanowiących majątek żłobka; stała współpraca z pozostałymi członkami kadry żłobka; dbanie o utrzymanie w ciągłym ruchu węzła ciepłowniczego w okresie grzewczym; dbanie o zachowanie bezpieczeństwa i higieny pracy; przestrzeganie warunków sanitarno-epidemiologicznych oraz przepisów bhp i p.poż.; przestrzeganie zasad współżycia społecznego; znajomość zasad i metod pracy, rzetelne wykonywanie obowiązków; dbałość o wyposażenie, pilnowanie terminów okresu gwarancyjnego na udostępniony sprzęt, odpowiednie użytkowanie oraz dbanie o powierzone urządzenia; inne wynikające z obowiązków przekazanych przez Dyrektora placówki.
Dokumenty rekrutacyjne: CV wraz z listem motywacyjnym (skierowanym do Prezesa Zarządu Fundacji Edukacji Europejskiej w Wałbrzychu), należy złożyć w Żłobku nr 1 przy ulicy Kościuszki 51 w Strzegomiu w godzinach 09:00-13:00, do 13.12 (tj. piątek).
Do dokumentów należy załączyć również potwierdzenie spełnienia wymogów wymienionych powyżej (kopię dyplomu, certyfikaty, uprawnienia itp. Otrzymane dokumenty zostaną zweryfikowane pod kątem spełniania kryteriów podstawowych. Z wybranymi osobami odbędą się rozmowy kwalifikacyjne. Dokumenty rekrutacyjne osób nie wybranych do pracy ze względów bezpieczeństwa danych osobowych zostaną protokolarnie zniszczone.
Dodatkowe informacje uzyskacie Państwo w biurze Fundacji pod numerami: 74/6640402 lub 74/8492133 (w godzinach 10.00-14.00)